Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Devroompjesgaannaarsevilla

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

21 Maart 2017 | Nederland, Maastricht

Nog 10 dagen en dan vliegen we vanuit Eindhoven naar Sevilla. Daar blijven we 3 weken waar we deze keer de paasdagen mee gaan maken. Ook gaan we op zoek naar een geschikt appartement om in de toekomst te gaan overwinteren. Deze keer ga ik schrijven over eten en drinken. We blijven 3 weken op dezelfde plek. Hilarische momenten worden zeker ook vastgelegd.

Veel leesplezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Annette

Elke winter vertrek ik voor een paar maanden naar Sevilla. Sinds 2022 reis ik na 2 of 3 maanden aanwezig te zijn geweest in Sevilla door naar een andere plaats in Spanje. Ik ben een hobbykok en probeer de buitenlandse gerechten die ik geproefd heb thuis na te maken met een stukje eigen inbreng. Een aantal jaren geleden heb ik een kookboekje geschreven " Stressvrij koken op 2 pitten".

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 171970

Voorgaande reizen:

17 December 2023 - 18 Februari 2024

Devroompjesgaannaarsevilla

18 December 2022 - 18 Maart 2023

devroompjesgaannaarsevilla

31 Augustus 2022 - 18 September 2022

Devroompjesgaannaarthailand

17 December 2021 - 15 April 2022

Devroompjesgaannaarsevilla

Landen bezocht: