Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Devroompjesgaannaarsevilla

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

29 Maart 2022 | Spanje, Sevilla

Dinsdag 29 maart,

Zondag, eindelijk, de zon schijnt. We komen daarom droog aan bij het restaurant aan de haven

We bestellen 2 kleine voorgerechten en dan één pan paella met artisjokken en carabineros.

Op de paella moeten we even wachten maar we staan binnen een dik uur weer buiten. Ik kan zeggen dat ik in de stad van de paella deze heb gegeten. Meer valt er niet over te zeggen.

Er stopt toevallig een taxi en wij laten ons naar het strand brengen. Het is heel erg druk, ja de zon schijnt.

We drinken een koffie maar de plek die wij voor ogen hadden; " een strandtent op het strand, voetjes in het zand en ogen richting de zon, dat zit er niet in".

Jammer het is allemaal anders dan ik het me had voorgesteld.

Mijn voet geeft geen krimp onder de zware pijnstillers dus dat schiet ook niet erg op.

We nemen de bus naar het centrum en daar hebben we al een favoriet terras, bij restaurant Sereno. Daar denken meer Nederlanders zo over want er zitten alleen maar landgenoten.

Maandag lopen we in de middag een klein stukje en komen bij de kerk uit. Daar rusten we een dik uur goed uit. Ook weer tussen onze landgenoten en later nog een keer bij Sereno.

Vandaag was het plotseling toch droog met zon en hebben we de Hop-on bus genomen. Dan kan ik zittend alles bekijken.

Ik heb het gezien en vanwege de problemen aan mijn voet hebben we de beslissing genomen om a.s 1 april terug te vliegen naar Eindhoven.

Het is goed en genoeg geweest, 2 weken in Valencia en niet helemaal de stad die ik voor ogen had plus de loopproblemen is het beter om terug te gaan naar mijn mooie Maastricht.


  • 29 Maart 2022 - 21:37

    Gerdy:

    Annette, gelukkig nog even zon voordat jullie naar Maastricht gaan.
    Geniet er dubbel van!
    Kom goed thuis.
    Fijn idee, dat je weer in de buurt bent.
    Lieve groetjes

  • 30 Maart 2022 - 11:41

    Ine :

    Goed van jou om deze beslissing te nemen. Als je zoveel pijn hebt kun je beter thuis zitten. Tot vrijdag....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette

Elke winter vertrek ik voor een paar maanden naar Sevilla. Sinds 2022 reis ik na 2 of 3 maanden aanwezig te zijn geweest in Sevilla door naar een andere plaats in Spanje. Ik ben een hobbykok en probeer de buitenlandse gerechten die ik geproefd heb thuis na te maken met een stukje eigen inbreng. Een aantal jaren geleden heb ik een kookboekje geschreven " Stressvrij koken op 2 pitten".

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 171355

Voorgaande reizen:

17 December 2023 - 18 Februari 2024

Devroompjesgaannaarsevilla

18 December 2022 - 18 Maart 2023

devroompjesgaannaarsevilla

31 Augustus 2022 - 18 September 2022

Devroompjesgaannaarthailand

17 December 2021 - 15 April 2022

Devroompjesgaannaarsevilla

Landen bezocht: