Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Devroompjesgaannaarsevilla

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

24 Maart 2022 | Spanje, Sevilla

Donderdag 24 maart,

Voeten, we staan er nooit zo bij stil want we lopen ermee. Maar als je er iets aan krijgt dan ontregelt dat heel je leven.

Mijn voet wilde dus niet meer, ging van pijn tot erger totdat ik er niet meer op kon staan.

En dan kom je in een gevaarlijk circuit van boosheid, emotie en bangheid.

Ik had al een donker bruin vermoeden van een artrose aanval maar daar kan ik nu niets mee.

Terug naar huis? Hier in Valencia naar de dokter en sterke pijnstillers krijgen in de hoop dat het helpt?

Ik was gisteren zo boos, zo boos dat ik van kwaadheid de enige pannendeksel heb gepakt die ik in huis heb en flink laten stuiteren op de vloer. Het Lucht even op maar verdrijft geen pijn.

Alle denkbare scenario's komen voorbij maar ik wil de moed nog niet opgeven. Morgen zijn we al een week hier en buiten luidruchtig knalwerk heb ik nog niet veel meegemaakt.

Naar een dokter, even wat googelen en we vinden een privé kliniek deze zit op 5 minuten strompelafstand. Een afspraak gemaakt en mijn medisch verhaal in het Engels opgeschreven en doorgestuurd naar de arts zodat hij al een idee heeft waar het probleem zou kunnen zitten.

Als de medicatie niet wil aanslaan dan zijn er 2 opties, naar huis en het medische circuit in of een nieuwe afspraak en hier het circuit in.

Naast de kliniek ligt een goed restaurant, het gesprek was positief en we gaan genieten van een goed maal met leuk gezelschap.

Een mooie ambiance, leuk personeel, een heel gesprek op ons beste Spaans met de serveerster en heerlijke gerechten. Een tas met medicatie op de bank naast mij. De regent klettert naar beneden en volgende week komt de zon en wordt het 21 graden.

Ik geloof er weer in, we maken deze overwintering af zoals we die bedacht hadden. Als het even tegen zit, gooi een paar keer hard een deksel op de grond, slaak er een paar vreselijke kreten bij en ga door met ademhalen.


  • 24 Maart 2022 - 23:17

    Gerdy:

    Oh Annette, wat ellendig! Hopelijk heb je baat bij de medicatie en kun je genieten van de laatste weken.
    De kaars gaat speciaal aan voor jou.
    Beterschap en sterkte. XXX

  • 25 Maart 2022 - 16:26

    Marysia:

    Hoi Annette, zonder voeten kom je nergens. Tip, misschien eens sketchers
    aanschaffen. Wat een weelde om daarop te lopen. Zachte zolen, dempen elke schok,
    Echt waar hoor, het is een luxe om op te lopen, zelfs tegen rugpijn helpt het. Wij willen geen
    Andere schoenen meer.
    Nog veel leute in Valencia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette

Elke winter vertrek ik voor een paar maanden naar Sevilla. Sinds 2022 reis ik na 2 of 3 maanden aanwezig te zijn geweest in Sevilla door naar een andere plaats in Spanje. Ik ben een hobbykok en probeer de buitenlandse gerechten die ik geproefd heb thuis na te maken met een stukje eigen inbreng. Een aantal jaren geleden heb ik een kookboekje geschreven " Stressvrij koken op 2 pitten".

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 171354

Voorgaande reizen:

17 December 2023 - 18 Februari 2024

Devroompjesgaannaarsevilla

18 December 2022 - 18 Maart 2023

devroompjesgaannaarsevilla

31 Augustus 2022 - 18 September 2022

Devroompjesgaannaarthailand

17 December 2021 - 15 April 2022

Devroompjesgaannaarsevilla

Landen bezocht: