Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Alcáçovas, Portugal van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Alcáçovas, Portugal van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Devroompjesgaannaarsevilla

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

18 April 2017 | Portugal, Alcáçovas

Dinsdagavond 19 april
Ik zag wat wolkjes toen ik vanochtend naar buiten keek en ik dacht, YES. Even geen zon, maar tegen de tijd dat we aan het ontbijt zaten prikte deze weer fel in mijn rug.
De laatste dagen, dus nog even een wasje gedraaid. Ik lees een boek op mijn tablet en om 14.00 weer de deur uit. Rustig slenterend en het is o zo rustig overal.

Ik drink mij café bombon en deze keer is de hoeveelheid geconcentreerde melk precies goed. Een flesje spa erbij en niemand doet mij wat. We slenteren door wat wijkjes en verkennen weer wat van Sevilla.
Tegen 20.15 zijn we bij Dos de Mayo. Er is nog een tafeltje vrij buiten en dan zit alles vol. De mensen die later komen mogen hun naam op een lijst zetten .

Herman besteld een mooie fles rode wijn en ik ben van de gerechten. Telkens 2 gerechtjes die een beetje bij elkaar passen. Veel mensen bestellen alles in een keer en dan ben je zo klaar. Wij willen er graag onze tijd over doen. Uiteindelijk hebben we 8 gerechtjes gehad en die samen gedeeld. Voor mij was het meer dan genoeg.

Het eten was prima maar de bediening was gehaast maar daar stoor ik me niet aan. Ik wil op mijn gemak kunnen genieten en niet alles in een keer naar binnen proppen. Na 22.30 lopen we aan en ik drink nog een flesje aqua con gas en dat was het weer voor vandaag. 23.30 thuis en nog even afkoelen op ons terras.
Morgen gaan we naar Az-Zait. Helaas moet je daar binnen zitten maar zij zijn echt geweldig goed. Ik kook nu niet meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Alcáçovas

Annette

Elke winter vertrek ik voor een paar maanden naar Sevilla. Sinds 2022 reis ik na 2 of 3 maanden aanwezig te zijn geweest in Sevilla door naar een andere plaats in Spanje. Ik ben een hobbykok en probeer de buitenlandse gerechten die ik geproefd heb thuis na te maken met een stukje eigen inbreng. Een aantal jaren geleden heb ik een kookboekje geschreven " Stressvrij koken op 2 pitten".

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 171746

Voorgaande reizen:

17 December 2023 - 18 Februari 2024

Devroompjesgaannaarsevilla

18 December 2022 - 18 Maart 2023

devroompjesgaannaarsevilla

31 Augustus 2022 - 18 September 2022

Devroompjesgaannaarthailand

17 December 2021 - 15 April 2022

Devroompjesgaannaarsevilla

Landen bezocht: