Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Devroompjesgaannaarsevilla

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

31 Maart 2022 | Spanje, Sevilla

Einde overwintering.

De koffers zijn gevuld en van de laatste restjes uit de koelkast heb ik een heerlijke tonijnsalade gemaakt.

We hebben nog een bakkie buiten de deur gedaan in een bleek zonnetje.

Morgen vliegen we om 15.45 vanuit Valencia terug naar Eindhoven dan nog een treinreis naar ons mooie Maastricht en daar worden we opgewacht door vrienden die ons thuis brengen.

Het was een geweldige overwintering, vanaf 27 december tot aan 17 maart hebben we zon, half bewolkt en temperaturen tussen 16 en 23 graden gehad. We hebben visite gehad en een leuke tijd met hen gehad.

Komende winter hopen we weer terug te mogen komen. Hoelang Sevilla en misschien nog een plaats aan de kust dat weten we nog niet alles is mogelijk.

Ik heb weer een heel veel ideeën aan nieuwe gerechten op gedaan. Alles is genoteerd in mijn boekje.

De afgelopen weken heb ik gekookt op een pitje en ook dat gaf een nieuw inzicht.

We hebben ontdekt dat we in 2008 in Valencia zijn geweest, we waren vergeten om welk jaar het ging en we bekijken thuis de foto's opnieuw om te kijken wat we gemist hebben.

Het was goed om deze stad opnieuw aan te doen anders blijft het altijd sudderen in ons achterhoofd , was het de moeite waard om hier lange tijd te verblijven en dat antwoord hebben we nu.

We gingen in december naar Spanje om de winter met zijn winterse buien te ontvluchten en vanaf morgen ligt er sneeuw. Vluchten kan niet meer........

Bedankt voor jullie aandacht en de commentaren op mijn blog. Er liggen nog wat reizen op de plank.

Hasta la proxima, saludos Annette


  • 31 Maart 2022 - 16:53

    Gerdy:

    Bedankt voor jouw geweldige reisverslagen. Heb er van genoten.
    Kom goed thuis!
    Tot binnenkort. X

  • 31 Maart 2022 - 18:12

    Ellen :

    Hoi Annette, wat jammer dat jullie de reis eerder moeten afbreken en vooral dat je zo ‘ontvoet’ bent. Niks aan.
    Maar gelukkig kunnen jullie volgens mij vooral terugkijken op een mooie periode met hier en daar wat wolkjes aan de horizon.

    Een goede reis terug naar huis. Die winterjas kan iig wel mee terug én aan. Jakkes, echt niks aan hoor.

    Bedankt voor je inspirerende blogs en verslagen.

    Hartelijke groet, Ellen van Bon

  • 31 Maart 2022 - 18:23

    Marysia:

    Dag Annette, jammer dat je de overwintering moet stop zetten.
    Fijne en veilige vlucht terug naar huis, het mooie Maastricht.
    Verzorg je voet goed, bedankt voor de mooie verhalen,
    Ik heb er van genoten.
    Grts, Marysia

  • 31 Maart 2022 - 20:17

    Ine En Marcel:

    Goede reis terug morgen en doe maar een warme trui aan, die kun je nu hier goed gebruiken.
    Tot morgen .......dikke poene vaan us

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annette

Elke winter vertrek ik voor een paar maanden naar Sevilla. Sinds 2022 reis ik na 2 of 3 maanden aanwezig te zijn geweest in Sevilla door naar een andere plaats in Spanje. Ik ben een hobbykok en probeer de buitenlandse gerechten die ik geproefd heb thuis na te maken met een stukje eigen inbreng. Een aantal jaren geleden heb ik een kookboekje geschreven " Stressvrij koken op 2 pitten".

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 608
Totaal aantal bezoekers 171401

Voorgaande reizen:

17 December 2023 - 18 Februari 2024

Devroompjesgaannaarsevilla

18 December 2022 - 18 Maart 2023

devroompjesgaannaarsevilla

31 Augustus 2022 - 18 September 2022

Devroompjesgaannaarthailand

17 December 2021 - 15 April 2022

Devroompjesgaannaarsevilla

Landen bezocht: