Tot slot - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Tot slot - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Tot slot

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

20 Februari 2024 | Spanje, Sevilla

Door onvoorziene omstandigheden zijn wij gisteren niet door gevlogen naar Tenerife, wij blijven tot aanstaande donderdagmorgen in Sevilla en vliegen rond de middag terug naar Eindhoven.

Soms lopen dingen anders dan je bedacht had. Daar tegenover hebben we een paar mooie zonnige dagen erbij gekregen en hebben we nog gegeten op die adressen waarvoor we ons geen tijd meer gaven.

We kunnen tot woensdagochtend in het appartement blijven en voor de nacht van woensdag op donderdag gaan we naar een hotel. Dit hotel ligt naast ons appartement, Sacristia de Santa Ana. Ik was al jaren benieuwd hoe het er van binnen uit zou zien en die kans krijgen we nu.

We hebben een heerlijke tijd gehad en de contacten die we hadden zijn versterkt. Tot nu toe hebben we niet geboekt voor de komende winter. We laten alles even op zijn beloop en wie weet komen we terug en anders zijn er nog genoeg zonnige plekken in de wereld waar we de nederlandse winter kunnen ontvluchten.

Al mijn eet ervaringen in de restaurants van Sevilla zijn gepubliceerd op de app van sevillabymandy.

Deze jonge vrouw die in Sevilla woont heeft deze app laten ontwerpen met haar recensies van alle mooie plekjes en eetgelegenheden in Sevilla. Zij kan van elke gelegenheid die je hier in Sevilla wilt beleven een droom maken.

Ik sluit af, ik heb jullie meegenomen op onze overwintering en het is tijd om terug te gaan naar ons mooie Maastricht. Als ex- Brabantse geniet ik nog steeds elke dag van deze oude Romeinse vesting. Maastricht is zeer de moeite waard om te bezoeken, maar ook om hier een aantal weken door te brengen en je te mengen onder de bewoners.

Saludo en wie weet tot een volgend verhaal.


  • 20 Februari 2024 - 14:09

    Ine En Marcel:

    Welkom thuis donderdag .....

    Goede reis


  • 20 Februari 2024 - 16:52

    Gerdy:

    Nog even genieten van de stad die jullie zo lief is:)

    goede reis!

    Let goed op elkaar, dat hoef ik deze keer

    niet te schrijven. DAT heb je bewezen Annette!!

    Tot binnenkort in Maastricht.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

Devroompjesgaannaarsevilla

We zijn er weer, onze achtste overwintering in Sevilla.

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2024

Sevilla by Mandy

20 Februari 2024

De laatste foto s

20 Februari 2024

Tot slot

15 Februari 2024

Sevilla

09 Februari 2024

Sevilla
Annette

Elke winter vertrek ik voor een paar maanden naar Sevilla. Sinds 2022 reis ik na 2 of 3 maanden aanwezig te zijn geweest in Sevilla door naar een andere plaats in Spanje. Ik ben een hobbykok en probeer de buitenlandse gerechten die ik geproefd heb thuis na te maken met een stukje eigen inbreng. Een aantal jaren geleden heb ik een kookboekje geschreven " Stressvrij koken op 2 pitten".

Actief sinds 21 Maart 2017
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 171435

Voorgaande reizen:

17 December 2023 - 18 Februari 2024

Devroompjesgaannaarsevilla

18 December 2022 - 18 Maart 2023

devroompjesgaannaarsevilla

31 Augustus 2022 - 18 September 2022

Devroompjesgaannaarthailand

17 December 2021 - 15 April 2022

Devroompjesgaannaarsevilla

Landen bezocht: