Devroompjesgaannaarthailand - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Devroompjesgaannaarthailand - Reisverslag uit Ko Tao, Thailand van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Devroompjesgaannaarthailand

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

02 September 2022 | Thailand, Ko Tao

Vrijdag 2 september, de derde dag naar het einde van de wereld.

Ik wil er niet al teveel over vertellen maar alles wat tegen kon zitten zat tegen.

De vlucht van Doha naar Bangkok had 3 uur vertraging en daardoor hebben we de vlucht om 10.00 naar Koh Samui gemist en de gereserveerde boottocht naar Koh Tao.

Maar er was een latere vlucht geboekt en we zaten ook nog op tijd in de bus voor de pier maar het was de verkeerde pier en de boot was al weg.

Hele aardige mensen hielpen ons om een hotel te vinden een hotel aan het strand met zwembad en er was nog plaats.

Ons kaartje voor de boot is kosteloos omgezet voor morgen om 08.00 en op Koh Tao wacht onze zoon op ons.

Dat betekent dat we het even rustig aan kunnen doen. Een restaurant zoeken, eten en op tijd naar bed.

Morgen om 06.15 uit bed, douchen na een plakkerige nacht, sleutel inleveren en naar de pier voor de snelle boot .

We gaan een drankje doen bij het zwembad, een mocktail met verse fruitsoorten. Super lekker, en uiteindelijk is toch is alles op zijn pootjes terecht gekomen. Er waren wat stress momenten maar de Thaise mensen waren ontzettend aardig en behulpzaam.

Tegen 18.00 lopen we een stukje langs het strand en vinden een restaurant naar onze zin. We nemen ieder een voor en hoofdgerecht en smullen van onze eerste Thaise maaltijd. We kijken uit over het water , zien de bootjes dobberen, in de verte de lichtjes flikkeren en horen het aanrollen van een klein vloedgolfje en alles klopt.

Volgens onze zoon wordt het alleen maar beter.

Het is nu bijna 21.00 en we gaan naar bed. 2 nachten overleefd van bijna geen slaap beginnen nu zijn tol te eisen.

Buenos noches, de Spaanse taal rolt uit een ver laatje in onze hersens.

• 02 September 2022 - 16:33

Gerdy:

Alleen al het idee: hotel bij het strand en: de branding aan jullie voeten
    Aan het einde van de wereld is blijkbaar de hemel op aarde.
    Liefs uit Gorssel