Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu Devroompjesgaannaarsevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Annette Vroomen - WaarBenJij.nu

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette

04 April 2017 | Spanje, Sevilla

Dinsdag 4 april
Vanaf 12.00 tot bijna 18.00 door de stad gedoold, temperatuur is 25 gr in de schaduw. De hele stad wordt klaargemaakt met tribunes voor de heilige week. Een week lang vanaf a.s zondag starten de processies. Wij zijn benieuwd hoe het er aan toe gaat.

Goede restaurants zijn in die week niet te reserveren daarom heb ik er een voor morgenavond na 21.00 gereserveerd http://www.casa-robles.com/restaurantes/casa-robles.
Deze stond al een paar jaar op mijn verlanglijstje maar het kwam er telkens niet van. Maar morgen gaan we daar dineren.

Vanochtend hebben we bij de plaatselijke groenteboer een 4 tal mooie grote tomaten gekocht en 2 aardappels. Die aardappels gebruik ik voor de binding in mijn bouillabaisse. De tomaten ontvel ik en ik maak ze met de blender fijn. Ook dit gaat door de bouillon. De soep mag best wel stevig zijn want hier gaan nog mosselen en merluza doorheen en die geven ook weer vocht af waardoor alles weer dunner wordt. Een paar mooie broodjes erbij met mijn paprikasmeersel wat ik gisteren heb beschreven gaat op het brood.

Terwijl de zon langzaam ondergaat genieten wij van ons maal. De bouillabaisse had iets dikker gemogen. Thuis had ik daar nog wel een oplossing voor gehad, hier is de voorraad minimaal maar al met al smaakte het prima. Morgen weer eens een stukje vlees bij Robles.